Skip to Content

reclame

warning: Creating default object from empty value in /home/paradigma/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Despre frustrari, relativitatea mocangelilor si regulile jocului

Inainte de toate as vrea sa va spun ca iubesc Adblock-(er)ul. Stiti voi, extensia aceea de browser care face sa dispara ca printr-o magie toate popup-urile si popunder-urile nascocite din nesimtirea si prostia protevistica din online.

Cred ca n-as mai vizita 70%-80% din site-urile romanesti de stiri daca nu ar exista Adblock.

Sensibilitatile printeselor batrane

O firma australiana care inchiriaza autorulote a incercat sa atraga atentia publicului folosind niste sloganuri cat mai stridente si pe cat posibil amuzante.

Partea cu "amuzantul" nu stiu daca le-a iesit insa la partea cu "stridentul" n-au dat gres.

Unul din ultimele pe care l-au incercat a fost un slogan cam lipsit de gust dar care atrage atentia. Iar in zilele noastre saturate de mesaje de tot felul sa atragi atentia publicului e tot ceea ce conteaza.

O reclama irlandeza interzisa...

O reclama din Irlanda de Nord pentru sensibilizarea la problemele cauzate de viteza excesiva a fost interzisa pe motiv ca ar fi prea brutala. Au si altii CNA-ul lor.

Mie mi s-a parut o reclama bunicica, tinand cont de faptul ca scopul este sa atraga atentia, nu sa mangaie pe crestet.

Voua cum vi se pare?

De ce actritele porno nu sunt bune la reclame pentru iaurt?

Oare ce s-ar intampla daca un producator de clipuri de reclama ar avea ideea sa angajeze o actrita de filme porno?

Cele mai multe arata bine, nici prea scumpe nu sunt, n-au nici trac in fata camerei.

Merita incercat Laughing out loud

The Lidl Song

In general suntem obisnuiti ca un "lovebrand" sa fie un laptop, un telefon, o masina, mai rar un pantof (ati auzit de Clarks? Smile ). Dar un magazin alimentar?

Ei bine, uite ca a aparut si cineva care iubeste magazinul "Lidl". Il iubeste suficient de mult incat i-a compus si un cantecel si i-a facut si un fel de videoclip.

Acuma daca i-or fi facut cinste si aia de "Lidl" cu ceva produse in curs de expirare pentru cantecel nu stiu, nu sariti, haterilor, nu ma intereseaza. Chiar daca ar fi asa ideea cu cantecelul e foarte misto.

Unde sunt reclamele de alta data?

A fost odata ca niciodata, pe vremea cand reclamele erau convingatoare iar reclamele la medicamente se faceau cu testimoniale "naturale", cum ar fi capete de mort...

O reclama la un medicament anti-malarie in Papua Noua Guinee, cu doua cranii pe el, ca sa stie toata lumea care e alternativa.

A fost odata ca niciodata pe vremea cand agentiile erau inutile pentru ca reclamele erau simple si clare.

Oare cum ar fi aratat pe vremea aceea o reclama la Viagra?

O reclama despre facerea de bine

Cine zice ca reclamele la asigurari trebuie sa fie plicticoase? In clipulde mai jos o reclama emotionanta despre facerea de bine. (Sigur, reclama e pentru publicul asiatic, in Romania n-ar prinde caci se cunoaste parerea publicului roman despre facerea de bine. Exista si proverbe pe tema.)

N-am sa comentez reclama, e de prisos, dati-i play, ca merita. O singura nedumerire am, totusi. O reclama de 3 minute? Serios? Unde s-o difuza o reclama de 3 minute, ca la televizor sau cinematografe nu cred...

Cea mai buna reclama pentru scoala pe care am vazut-o

E bine sa mergi la scoala. Daca deja mergi, sa stai acolo. O reclama care sa le reaminteasca asta celor in target nu strica niciodata.

In viata nu poti alege intotdeauna ceea ce faci dar poti alege intotdeauna ceea ce esti

O reclama la bere Guiness ne indeamna sa ne uitam mai indeaproape la un fenomen cultural unic in lume: subcultura sapeur-ilor din Congo.

Conceptul pe care reclama l-a "imprumutat" de la sapeur-i este

"in life you cannot always choose what you do..but you can always choose who you are"

Asadar, ce sunt "sapeur-ii"?

Cate ceva despre ochelari

De ceva vreme incoace am observat ca prefer Kindle-ul cartilor obisnuite, pe hartie. Nu ca ar fi ceva in neregula cu aceasta preferinta, tehnologia face parte din viata noastra.

Incetul cu incetul insa mi-am dat seama ca prefer Kindle-ul pentru ca in functie de cat de obositi imi sunt ochii fac rapid fontul mai mare. Chestie care la carti nu prea merge.

Atitudinea e totul

Daca cineva are dubii ca atitudinea e totul uitati-va la tipul din reclama asta.

Ok, ok, facem abstractie de produsul la care se face reclama. Smile

Manifestul Praktiker: e bine ca ne-am pastrat simtul umorului

"Lupta pentru marea schimbare a Romaniei nu a incetat odata cu referendumul. Hai la Praktiker."

OG. OMG. OMFG. E bine ca impreuna cu Basescu ne-am pastrat si simtul umorului.

O, tara trista, plina de umor...

Syndicate content


Smokers